Апісвае праз 10 месяцаў

 Апісвае сваё становішча скрозь 2 гады пасля правядзення клеткавай тэрапіі: Маё левае ляжка даволі перахварэла, я была на анастетических больш за 2 гады, і маёй адзінай кандыдатурай была аперацыя па падмене тазасцегнавага сустава штучнага паходжання. Я не жадала аперацыю, з прычыны таго уласна што я ведала пра верагодныя рызыках і ўскладненнях. Я абрала больш бяспечны метад - асабістыя ствалавыя клеткі. 

 

 http://v8.sustavitin.biz/?sId=42245

 



Атрыманне тлушчавай тканіны з жывоціка не было хворым, але да дадзенай працэдуры я некалькі асцерагалася. Пасля ўступлення клетак ўдасканаленне былі заўважаныя практычна неадкладна і праз 4 месяцы боль літаральна знікла. Праз 1 год пасля клеткавай тэрапіі вынікі былі яшчэ чым якога-небудзь іншага. Болю больш не было абсалютна, я ў тым ліку і мела магчымасць працаваць у садзе. Я значна чым якога-небудзь іншага хаджу, няма задач з выхадам з аўтамашыны або жа з доўгімі шпацырамі. Я мяркую, даволі прынцыпова ісці па слядах навучанням вашага доктара, які напраўду ўтрымлівае навык ў галіне клетачнай тэрапіі. У пачатку я была праведзена дадзеную функцыю на левым сцягне і праз 6 месяцаў - на правым. Цяпер я ўзважваю прайсці дадзеную функцыю для каленаў. Я на 100% задаволена дадзенай клеткавай тэрапіяй. Апісвае праз 10 месяцаў: Гуляючы ў тэніс я атрымаў дрэнную траўму правага калена. Разрыў крыжападобнай звязкі і пашкоджанне храстка. Я прачытаў аб клеткавай тэрапіі ў анлайне і разабраў з які лечыць доктарам. Мая сямейства яшчэ падтрымлівала мяне ў дадзеным заключэнні. Інтэрвенцыя і ўступленне клетак бязбольна. Праз 4 месяцы пасля працэдуры я ўжо не испытывалчувствовал практычна ніякай болю. Калена не абмяжоўвае мяне ў перамяшчэнні, я магу блукаць ўвысь і дадолу і захапляюся некалькімі відамі спорту, ахопліваючы тэніс, язду на ровары, паходы, катанне на лыжах. Я магу ўпэўнена раіць выкарыстанне ствалавых клетак у выпадку, калі яны выжны для лячэння. Я лічу ўкладанні ў сваё самаадчуванне найбольш найлепшымі. У выпадку, калі я абавязаны буду прайсці гэта вылячэнне зноў, я ствару гэта без хістанняў.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Секрет эффективности препарата

На@уя ты ручку дёрнул !